ONUR ERDOGAN
K o d A d ı : O V E R

Web Design
90%
Wordpress
60%
Grafik Tasarım
90%
Html/Css
95%

Y e t e n e k l e r i m i n T a r i h ç e s i

Merhaba arkadaşlar , Size anlatacaklarım çoğunuza komik gelebilir ama bunlar gerçekler .
Ben "webmasterlik" tabirini kazanmak için ilk adımımı 2008 Senesinde tr.gg tasarımları üzerinde editlemeler yaparak başladım . 2010 Senesinde FTP üzerinden HTML/CSS sayfaları düzenlemeye , 2010/6.ay senesinde script kurup MySQL'i öğrendim . Bundan sonrası benim için daha kolay bir hale geldi . Kısa sürede photoshop üzerinde hayallerimi gerçekleştirebilmeye başladım . Şimdi ise ise istediğim web yazılımı üzerinde istediğim tasarımı yapabiliyorum .

BLOGUM

Yeni Blogum


Merhaba arkadaşlar dün aklıma google ile ilgili bir domain buliyim makale veya forum gibi birşey kuruyim dedim . Biraz whois yaptıktan sonra http://www.googleturkiye.tk'yı boş buldum . Hemen regledim . Dün akşam biraz tema yaptım . Sitedeki blog yazılarının yanında birde yorumunuzun olmasını isterim :)